zaterdag 13 maart 2010

een heerlijke week


We hebben met z'n viertjes al een heerlijke week achter de rug. Zij is lekker uitgerust en heeft het gevoel dat ze de wereld weer een beetje aankan en de kleine man heeft z'n opi en omi leren kennen. Fijne lange wandelingen op dagen met een strakblauwe lucht. Wandelingen waarop je de wereldproblematiek en met name die in je naaste omgeving  eens lekker de revue kan laten passeren. Voorzicht met je neus in de zon, al moest je soms wel achter de luiken gaan staan om uit de gure noorder wind te blijven. Zij volgt, naast haar baan ook nog de schrijversvakschool en er moest af en toe aan het scenario gewerkt worden, desnoods staand met de kat op je rug. Vandaag is de jonge vader ook gearriveerd, blij en bijgeslapen. Nog een paar dagen samen en dan gaan ze jammergenoeg weer naar huis. Maar, de aankomende dagen maken we nog tot een feestje.

16 opmerkingen:

It's me zei

Geniet er nog maar lekker van je kleinkind op bezoek...............het duurt mischien weer even voordat je hem weer ziet niet dan ??

Veel plezier met zijn alle samen...........groetjes Ria

Theresia zei

En wat weer een mooie foto's!!!

Anoniem zei

eindelijk dan de foto's van........wat een leuke collectie. normaal gesproken ben ik niet zo van hij lijkt op... maar nu zie ik heel duidelijk marloes en pieter erin (maar ik ken de pappa niet) heel veel liefs voor allemaal.

Prulletje zei

He wat gezellig, al ken ik jullie niet, t is leuk om zomaar even een inkijkje te hebben in jullie gezellig samen zijn ;-)
Hihih die kat op d'r rug, fantastisch...wat zijn het toch gekke dieren, eigenwijs en zo lollig hihi. Ik heb nog geprobeerd je koeien te "stelen" maar t plaatje is helaas te klein :-(, dus kom ik ze gewoon af en toe bij jou even knuffelen en voeren ;-) Hele fijne zondag wen je nog veel plezier met elkaar de komende dagen.

groetjes, Elise

parels in het paradijs zei

Dag Dorothé, Wat een lieve foto's. Heerlijk je familie zo bij elkaar en fijn dat jullie van elke dag een feestje maken. Ik ken het gevoel van komen en gaan. Geniet er nog van en sterkte met het afscheid. Da, Lilian

La Maison en Wonderboom zei

Wat een mooi kindje en wat ligt hij heerlijk in z'n mooie bedje. Ja, het is fijn om je kind uit te laten rusten onder je vleugels.
Jammer dat het zo koud blijft maar de wind is aan het draaien dus dan komt het wel weer goed en helemaal in de Bourgogne.

Lieve groet
Hermine

tons zei

Tja, dat is de negatieve kant van het wonen, ver van je kinderen. Maar het positieve is: je ziet ze heel intens, soms dagen achtereen. En dat kan niet iedere Opa en Oma zeggen.
Wat zijn toch die rode knolletjes op de vorige foto, of moet ik een sterkere bril?

renee zei

Hoi Omi en Opi
leuke en lieve foto's, volgens mij hebben jullie allemaal genoten.
liefs Renée

Kristel zei

Wat lief! Geniet ervan.

bellavien zei

Heerlijk genieten zo! Zie dat jullie ook al wat zonnestralen proberen te vangen :)

Groetjes uit Zweden waar vannacht onverwachts weer bijna 10 cm is gevallen, het houd maar niet op deze winter.

liefs bellavien

Blue Cottage zei

ochhhh wat lieffff
Mensen geniet lekker intens van elkaar.
Maar dat doen jullie al zo te zien op de foto's.
Ja vertel ..hoe bevalt 't bedje??
Vang maar lekker de zonnestralen maar laat wat voor me over want ik ben weer een reisje naar de Bourgogne an het plannen.
Groetjes en geniet ze.

Granny's Place zei

Kom via via hier terecht en ik moet altijd even slikken omdat ik het fantastisch vind als mensen hun dromen waar maken. Mijn droom is het ook om nog eens in het buitenland een klein boerderijtje op de kop te tikken. Geweldig!!! en dan ook nog opa en oma geworden.
Ik ben je dus gaan volgen.
Groetjes Madelon

Balsemien zei

Hoi Dorothé,
Wat een heerlijke foto's en wat ziet het er gezellig uit zo samen aan de wandel en met de kleine man.
liefs, Mienke

Anoniem zei

eindelijk met jou aan mijn zij zal het er nu toch van komen

groet maggy

THEA zei

Wat heerlijk Dorothé,

Het straalt ervan af!!Zo gezellig samen zijn, en genieten! Dat zijn de mooie dingen in het leven.

Mooie kleinzoon heb je, en het bedje is dus al goed in gebruik genomen!

Groetjes Thea

astrid zei

En een schitterend kindje! Wat een prachtige foto's!