zaterdag 1 mei 2010

glazenwasser

Gisteren heeft mijn lief een heerlijk dinertje gekookt voor 6 personen met alles erop en eraan. Hij kan dat heel goed, velen hebben hier al aan de tafel een vorkje meegeprikt en kunnen dit beamen. Dan denk je, geen probleem dat past allemaal in de afwasmachine. Vanmorgen ben ik toch met een iets stoffig hoofd om 7 uur opgestaan om het slagveld te overzien en het kristal te verzamelen. En dan weet je weer waarom je bij iets minder chique dinertjes kiest voor het doordeweekse glaswerk. Van aperitif tot digestive zijn het nu 30 glazen die ik voorzichtig (ook vanwege het hoofd) met een warm sopje en een linnen glazendoek af sta te wassen. Maar het was een geslaagde avond en misschien kan ik mijn lief zo ver krijgen om af en toe ook eens een receptje op ons blogspot te droppen.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

inderdaad kan ik beamen dat jouw lief heerlijk kookt, dat is geen koken meer maar dat zijn culinaire hoogstandjes! weer een prachtig gedekte tafel ook. veel plezier de volgende keer met het "schitterende" kristal.

Stina zei

Dat is toch geweldig als je man voor het eten zorgt.
Ziet er gezellig uit hoor.

groetjes Stina

Blue Cottage zei

Ha ha geef mijn zo'n man...;)

Ik vind diners altijd zo gezellig, lekker dagen in de keuken voorbereiden dan de tafel mooi maken heerlijk zijn zo'n avonden.
Mijn man is dus van/voor de drank!!!
Aperitief, wijn tot Digestief.
Ik ga binnekort een Frans dineetje geven kan nu al voor-genieten bij de gedachte hoe de mensen gaan genieten.
Suc6 met je hoofd.....
(was het van de drank??)
Groetjes Cobi

Theresia zei

C'était très agréable et savoureux! Of gewoon op z'n Hollands; gezellig en lekker!

Mama Monique zei

Da's natuurlijk altijd welkom hé? ;o)

It's me zei

Eh........ja dat mag hij hoor!!

Fijne gezellige zondag morgen !

lieve groetjes Ria

Tons zei

De tafel ziet er in ieder geval heel sjiek uit, met al het kristal. De maag wil wat, maar het oog ook.

astrid zei

Hmmmm ik krijg trek in eten en gezelligheid als ik die foto zie!

Anoniem zei

Hoi Dorothe en Pieter, dat is een hele tijd geleden. Zo te zien gaat het jullie nog steeds erg goed. Ik ben net verhuisd naar Bunnik met mijn nieuwe liefde, Lies. Onze relatie is vandaag precies 1,5 jaar. Je hoort het, het leven lacht me weer toe. Liefs en tot schrijfs??
Nelline