zondag 9 mei 2010

hoogtepunten & laagtepunten

Hoogtepunt is dat mijn vader hier weer een weekje gelogeerd heeft, laagtepunt dat het afgelopen donderdag overdag maar 4 graden was. Hoogtepunt is dat mijn broer en schoonzus (die met mijn vader mee waren gekomen) alles voor een superrijsttafel hadden meegenomen uit Nederland, laagtepunt dat ik afgelopen donderdag voor een onderzoekje naar het ziekenhuis moest en de uitslag pas over 10 dagen bekend is. Hoogtepunt is dat ik bij de Emmaüs een prettig houten tuinstoeltje heb gescoord, laagtepunt dat we met z'n allen door de tuinbank gezakt zijn. Hoogtepunt is dat gisteren de zon heeft geschenen en we eindelijk een dagje buiten konden vertoeven, laagtepunt dat het nu weer prutsweer is. Maar alles bij elkaar was het weer een heel gezellige week met meer hoogtepunten dan laagtepunten waarin we zelfs de puzzels weer uit de kast hebben gehaald en dat was wel héél lang geleden.

7 opmerkingen:

Roelien zei

Sterkte met de uitslag van het onderzoek!

It's me zei

Hopen op een goede uitslag !!............dat dat bij het lijstje hoogtepunten mag komen !!

Wat een week !! tis hier ook koud hoor..........maar geen 4 graden Brrrrr.....fijne zondag ! groetjes Ria

Kom Achterom zei

Hopenlijk komt het goed met de uitslag!
sterkte!
Yolanda

Anoniem zei

en we puzzelen wat af in het leven...soms leuk soms minder maar we blijven gaan. heerlijk dat je familie weer zo dichtbij was.

Balsemien zei

Fijn dat je een weekje hebt kunnen genieten van je familie om je heen. Hopelijk heb je spoedig een goede uitslag!

Theresia zei

Un sommet est qu'il semble si belle en français :-))

Kristel zei

Ja echt lekker voorjaar is het nu niet, brrr wat een nat en kil weer. Wij zijn 'gelukkig' binnen aan het klussen dus merken er weinig van. Sterkte met de gezondheid en hoop dat we snel weer gezellige hoogtepunten kunnen lezen ;-)
Groetjes