dinsdag 18 mei 2010

la vie en roses

Ik moet zeggen, er is een last van mijn schouders gevallen. Alles is goed afgelopen, dokter tevreden, ik tevreden. We hebben heerlijk gelunched in Roanne bij een Russisch restaraunt. Als je eens in Roanne komt kan ik je dit restaurant zeer aanraden (er zaten zelfs echte Russen te eten). In dit zeer sfeervolle restaurant hingen grote afbeeldingen van Baboeska's aan de muren, ze waren beplakt met behangstalen. Dat ga ik ook eens proberen, het lijkt me niet zo moeilijk en het effect is fantastisch. Daarna hebben we door de stad geslenterd. Helaas was het museum op dinsdag gesloten en waren we dus aan het eind van de middag veel te vroeg bij het ziekenhuis. Toen maar lekker in het park zitten wachten en mijn eerste hexablom in het zonnetje aan elkaar genaaid. En lieverds, bedankt voor al het meeleven.

10 opmerkingen:

astrid zei

Geweldig! Heerlijk! Pfffff

Blue Cottage zei

Proficiat !!!!!
Wat kan je leven even op z'n kop staan.
Heerlijk nieuws.
Nou geniet maar lejjer dubbel zoveel van alles nu.
Fijne week met heel veel zon gewenst.
Gr Cobi

Ps. Misschien dat ik over een paar weken het adres van het Russisch restaurant wel wil hebben. :)

fleur zei

FIJN!
Wat kunnen die dagen dan LANG duren , he...met dat wachten op....
Nu maar dubbel zo genieten van huis en tuin...
groetjes Fleur

Balsemien zei

Hoi Dorothé,
Jippie!
Drink een goed glas wijn op het leven!
liefs, Mienke

antje zei

Hoi Dorothé,
Bedankt voor je leuke reactie op mijn weblog.
Geen Gerookte paling in frankrijk??
Dit was trouwens poon. Bijna net zo lekker als paling.
Er komen deze week veel klederdrachtfoto's en daar zie je de mooiste stofjes tussen zitten dus geniet er maar van!
Groetjes
Antje (uit Urk)

Anoniem zei

hi hi, comp en telefoon doen het weer dus nu even een reactie. wat leuk idee die babuschka,
heb dat ook gezien bij russisch nichtje. bij ma-cl is kleindochter geboren dus ook ik heb zitten pentagonnen en 2e bal gemaakt. tot snel,

Kristel zei

Goed nieuws was zeker een pak van je hart! Geniet van het mooie weer (bij jullie toch ook?).

crealili zei

Nog veel sterkte de komende dagen en we zullen duimen voor jou.
Je hebt een prachtige blog hoor.
Liliane uit België

Herman zei

Het is zo obligaat, maar het hemd is nader dan de rok.
Vooral als je (ongewild) de medische wereld binnentreedt, dan maak je soms kennis met de essentie van het leven...n.l. het leven zelf!
Ik ben blij voor jou, gewoon doorgaan!

Karen zei

Beautiful hexagon flower!!