maandag 17 mei 2010

waarachtig


Het gaat lukken. Ik had jullie al verteld dat ik al jaren voer voor knutselarbeid heb verzameld. Daaronder zat ook een patchwork-ariadne uit 1992. En na heel veel dubben, turen en proberen ben ik nu begonnen om uit dit tijdschrift de quilt met sterren te maken. De eerste blokken zijn af en ze zijn (al zeg ik het zelf) fraai geworden. En wat werkt het verslavend. De mooie doos met lapjes van Den Haan heb ik er nog even niet aan gewaagd maar met zo hier en daar bijelkaar geprokkelde lapjes is het nog leuker. Een stukje gordijn, een oude broek van Trees, een paar lapjes uit mijn voorraad, een wikkelrok van de Emmaüs en een paar lapjes uit de winkel (jaaaaaa, koopziek, dat word je ervan!). Morgen als ik voor de uitslag naar Roanne moet, kom ik vast nog wel langs een winkel waar de katoentjes me naar binnen lokken met hun uitgesproken kleuren. Dan wordt zo'n spannende dag ook nog gezellig.

10 opmerkingen:

fleur zei

Oh wat knap!!!Lijkt mij erg leuk om iets met lapjes met allerlei herinneringen te maken!
Sterkte morgen!Hoop dat de uitslag gunstig voor je is...
Groetjes Fleur

Blue Cottage zei

Hoi hoi,
jaaahhh je bent goed bezig!!
Leuk om te doen he, ik heb ook een paar quilts gemaakt.
Maar momenteel maak ik wat kleinere items,
kussen pannelappen enz.
Ik vid altijd het doorquilten het leukste.
Maar goed ....sterkte morgen.... ik zal een kaarsje branden voor 'n goede uitslag.
Suc6 en groetjes
Cobi

Balsemien zei

Hoi Dorothé!
Leuk dat je begonnen bvent of een nieuwe poging gewaagd hebt en het wordt prachtig!
Veel sterkte met de uitslag morgen.
groetjes,
Mienke

Kristel zei

Ziet er goed uit, ik zou er niets van bakken ;-)
Sterkte morgen!

Anoniem zei

wat is dit mooi. ben zoals altijd weer verbluft door jou vaardigheden. ik spreek je vanavond.

Anoniem zei

vergat de w bij jouw

Anoniem zei

vergat de w bij jouw

berthi zei

Het gaat helemaal goed komen met de quilt. Het begin ziet er al perfect uit.

Antje zei

Wat een mooie stofjes heb je gebruikt!! prachtig die ster.

Groetjes
Antje

Anoniem zei

Hé, geweldig! Het wordt echt wat met jou, veel gedaan al?
Groetjes,
Mérie