woensdag 16 juni 2010

hexen op reis

Vandaag geen hexablommen. We hebben gezellig getoerd in onze nieuwe bolide en alle knopjes uitgeprobeerd. De tomtom behoeft nog enige oefening, op dit moment kunnen we hem alleen gebruiken als we ook naar de radio luisteren, dat moet toch niet de bedoeling zijn. De aan/uit knop om te starten heeft ook nog niet helemaal mijn vertrouwen, maar goed, ik zal er aan moeten wennen want het is nou eenmaal zo. Afgelopen maandag is mijn vader 90 jaar geworden en dat gaan we op gepaste wijze vieren. Dus gaan wij vrijdag op weg naar Les Pays Bas, natuurlijk ook om kinderen en kleinkind te knuffelen en leuk weer even in de bossen van Marienwaerdt te kunnen wandelen want daar wordt het feestje gehouden. Omdat het toch wel 8 uur rijden is heb ik de hexen even in een klein oud sigarenkistje gestopt om ze onderweg, voor ze weg kunnen vliegen aan elkaar te zetten. Ik zal de oogst volgende week woensdag op m'n blog zetten.

10 opmerkingen:

THEA zei

Wat ben jij ijverig Dorothé!!!Hexen op het vliegveld! Hihihi.

Nee ik neem wel wat te lezen mee voor onderweg, en eventueel op het vliegveld.Trouwens ook met mensen kijken amuseer ik me prima.
Ik wens jullie een prachtige dag daar op die verjaardag. Vier ze zou ik zeggen!!
Groetjes van Thea

fleur zei

Veel plezier hoor! 90!!!! dat moet gevierd worden!
En Marienwaerdt is erg mooi!!Wij wandelen daar ook af en toe en eten daar dan wat...en kijken in het winkeltje!
groetjes Fleur

Dorothé zei

Nee, Thea, we gaan lekker met de nieuwe auto.

parels in het paradijs zei

Veel plezier met de nieuwe auto en een mooie dag samen met je vader. Ze kunnen lekker koken in Beesd als dezelfde kok er tenminste nog is. In ieder geval is het er erg mooi. Dag, Lilian

Balsemien zei

Hoi Dorothé,
Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je vader! 90 jaar, heel bijzonder vind ik dat! Ik wens je een heel goede reis en heel veel plezier en knuffel ze!

Anoniem zei

had wel een foto verwacht van de nieuwe bolide! gelukkig heb ik 'm (haar) al gezien in het echt. prachtig hoor. en natuurlijk van harte gefeliciteerd met de 90e verjaardag van papa beer. see you soon.

Antje zei

Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je vader. En Hexen is een lekker werkje voor onderweg!!
groejes Antje

berthi zei

Gefeliciteerd met de 90e verjaardag van je vader! Heel bijzonder als je die leeftijd mag bereiken.

Knap als je in de auto de hexen aan elkaar kunt naaien. Lijkt me niet zo handig.

willy zei

Ik kom wel als (Franse) mosterd na de maaltijd maar nog van harte gefeliciteerd met je vader.
Als ik het goed begrijp ben je inmiddels als weer thuis.
Groetjes

Karen zei

A perfect project for long drives.