zaterdag 2 oktober 2010

u vraagt, wij draaien



Voor de overgrootvader in Tiel, alle tantes, ooms, nichtjes, neefjes en vrienden even een update van onze Tuur.
Moeder en zoon logeren een dikke week bij ons. Z'n vader is in Indonesië om een diploma te halen in Pencak Silat (hij heeft het inmiddels gehaald). We zijn de hele week druk met flesje, fruithapjes en schone luiers (wat wil een mens nog meer?). Zelfs de wandelingen s'morgens gaan (bijna altijd) gewoon door. Morgenochtend naar een van de laatste vide-geniers van dit seizoen en daarna gaan we ons opmaken voor heel andere zaken.

9 opmerkingen:

Balsemien zei

Een blik om in te verdrinken en die onbevangen en vrij de wereld in kijkt. Heerlijk Dorothé!
Geniet samen! Je cliffhanger maakt me nieuwsgierig!

Anoniem zei

schitterende plaatjes weer. mooie dochter en kleinzoon! je weet, niet jaloers maar ik beneid je zeer. geniet nog maar een paar dagen en dan maar weer op naar heel andere zaken.

willy zei

Mooie plaatjes voor de familie,ik kijk ook even mee. Geniet er nog van. Fijn weekend. Lieve groet

Anoniem zei

komt door de duitse invloeden hoor! IK BENIJD JE dus!

THEA zei

Hoi Dorothe,

Prachtige foto van je kleinzoon!

Geniet ervan, een week is zo voorbij! Wat is het toch leuk om Oma te zijn, niet??

Groetjes Thea

Dorine zei

Hoi Dorothee, Mooi blog heb je .
Bedankt voor je leuke speldenkussen hij is gisteren aangekomen.
Ik zal hem vlug vullen leuk met die hexagonnen.
Weet je we hebben dezelfde naam.
ik heet ook Dorothea, maar roepnaam Dorine
Nogmaals bedankt

Antje zei

Wat een heerlijk mannetje!
Dat is genieten!
groetjes Antje

Herman zei

Tja wat wil een mens nog meer.

Niets evenaart m.i. de blik in een wiegje met daarin de laatste generatie of het moet de lucht van eenzuigeling zijn, ook heerlijk!

astrid zei

Wat een mooi mannetje! Prachtig, die ogen!