woensdag 13 april 2011

Man at (patch)work

Sommige mensen hebben last van beroepsdeformatie en andere denk ik van een quiltdeformatie. Sinds ik het quiltvirus heb opgelopen, zie ik overal mooie combinaties van lapjes. Vanochtend had ik de taak om mijn liefje de schroefjes aan te geven waarmee hij de gipsplaten vastzette. Geduldig zat ik achter hem met de doos en iedere keer als hij ja riep gaf ik weer een schroefje. Genoeg tijd dus om me een beetje te weg te dromen en ineens zag ik die prachtige combinatie van verschillende texturen. Het had een klein quiltje kunnen zijn, vinden jullie niet?

4 opmerkingen:

Willy zei

Ik zie er wel wat in. Zelf verzamel ik spijkerbroeken en overhemden, maar dat laatste gaat traag, ze lijken wel onverslijtbaar.
Groetjes

lheurebleue zei

haha! je had meteen actie moeten nemen en telkens als hij 'ja' riep een stuk aan elkaar moeten naaien ... misschien heb je nu wel een nieuwe mode geintroduceerd.

Anoniem zei

dit is het interressantste quiltje voor de dames van de kieltkloep denk ik. wat een gekakel zou dat geven!

Blue Cottage zei

Waahhhhhh gillen....
Ik ben dus op het moment van oude overhemden
hexagonnen aan het maken,
maar dit wordt dan de volgende optie ;)
Ik moet zeggen dit is wel een mooie foto voor de cursus kleurenleer.
Groetjes Cobi