maandag 22 augustus 2011

M'n zwager

De zomer duurt voort en ik heb weinig tijd om te bloggen. Af en toe wandel ik door blogland en laat een reactie achter maar ik ben te druk met al onze gezellige visite. Nu is zus A. een weekje hier. Lekker weer een weekje ouderwets kletsen, knutselen, wandelen en noem maar op. Ze is door haar lief in Parijs op de trein gezet, want hij bleef in Parijs achter alwaar hij gisteravond is begonnen aan de PBP Randonneur. Dit is de fietsrace Paris-Brest-Paris. Ben nu al trots op hem. Nu maar duimen dat hij de finish binnen de 72 uur haalt. Duimen jullie mee?


6 opmerkingen:

Willy zei

Fijne week met zus A.
Succes voor zwager!

hollandse buuf zei

lieve zusjes

wens jullie een hele gezellige week toe,
duim voor de fietstocht

liefs

Berna zei

Tuurlijk duim ik mee. En voor jullie een gezellige week!!

lheurebleue zei

hoe langer je uit de blogwereld blijft hoe beter! niet omdat ik je niet zou missen maar wel omdat dat betekent dat je van het Echte Leven geniet!
en natuurlijk duim ik!!!!

fleur zei

Hoi!
Leuk om je laatste berichtjes te lezen.
De rode kleur op de muur vind ik erg mooi-ook met die bruine balken. Het staat erg warm.
Boffen dat je de bijeneters op de foto kon zetten! bijzonder om ze te zien met al die kleuren! Heb ze zelf nog nooit gezien in t echt.
Enne;;;succes voor je broer!

Antje uit Urk zei

Nou, dat klinkt gezellig! en succes voor zwager!
een lieve groet uit Urk