een nieuwe winterjas

Ik ben al sinds gisteravond bezig met een nieuw jasje voor mijn blog. Het blijft een saaie winterjas maar ik kan mijn weg niet zo goed vinden in de gereedschapskist van meneer Blog. Wij hebben ADSL (althans .... daar betalen we voor) maar omdat we aan het eind van de heel oude bovengrondse telefoondraad wonen, bewegen de bits en bites zich er doorheen alsof ze door een dikke stroop moeten kruipen. Na iedere verandering die ik aanbreng kan ik weer een kopje thee drinken, een onsje drop wegpeuzelen of een variahexje aan elkaar naaien. Dat is natuurlijk allemaal leuk maar mijn vingers jeuken ook om een paar blokjes van de Farmer's wife te maken. Mijn lief en ik  waren namelijk de afgelopen week een paar dagen in Nederland waar ik, naast onze hartelapjes, ook de lapjes bij de quilthoeve heb bezocht. Tjonge, jonge, wat was het daar druk. Maar wat was het leuk om een paar bloggers in het echt te ontmoeten en om mooie lapjes te kopen. Dus als mijn blog eindelijk de juiste maat en kleur van winterjas heeft aangenomen, ga ik  me weer gewoon met gezellige dingen bezighouden. Wel heb ik nog een vraagje aan jullie, ik ben volger van buildinghousesfromscraps maar ze wil, wat ik ook probeer, maar niet in mijn leeslijst verschijnen. Dit zelfde is ook het geval met dat leuke blog van Willy. Hebben jullie daar ook last van?

Reacties

Janny de Roo zei…
Ook niet als je -Volgen- boven in beeld van je Blog, aanklikt....? Of volger worden via de fotootjes, als je begrijpt wat ik bedoel.....!

groetjes, Janny
Hee Dorothé, we hebben elkaar toch ontmoet bij de quilthoeve? was je toen in Nederland of woon je daar in de winter sowieso? Ik had je graag langer gesproken joh, je lijkt me zo,n leuk inspirerend mens!
mieke zei…
Dorothé, ik heb net al haar plaatjes van volgers bekeken, jij staat daar wel bij, zonder foto.
Misschien kun je jezelf afmelden en dan weer opnieuw aanmelden.
Of haar mailen.
Ik heb begrepen dat iedereen die haar volgt en/of gemaild heeft, vannacht een mail krijgt.

Woon jij in Veuvrailles ?
Succes, grtjs Mieke
sylvia zei…
nee,ik heb daar geen last van! Ze staan er gewoon in: alleen in google reader heb ik soms blogs die zogenaamd geen feeds afgeven.....weet het ook niet: beetje digibetisch ben ik wel...
Dorothé zei…
Jaaaa! Janny, dat was een goeie bal. Dankzij jouw ingeving is het helemaal goed gekomen.
oma leentje zei…
Je gaat me toch niet vertellen dat je in Naaldwijk was en wanneer. Ik stond daar met mijn kransen en bloemstukken te blauwbekken op de Quilthoeve zaterdag. O ik baal als je daar ook zaterdag was..... Had je graag gedag gezegt... Ingrid heeft het super gedaan daar. Mooi de boerderij ook. Is het ouderlijk huis van mijn vriendin......Schoonzusje van Ingrid.....
ALs je pc weer even stoomt wil je mij dan antwoord geven op mijn blog? Liefs Leni
betty prins zei…
Jammer dat wij elkaar niet gesproken hebben zaterdag, volgende keer doe ik een naambordje op of zoiets....ik durf niemand zomaar aan te spreken, sukkelig, maar ja..
Succes met de FW en al je andere projectjes..
Marian zei…
Ik kan ook de linken van andere blogs ook niet meer in mijn lees/andere blogs lijst zetten, erg vervelend is dat.
Is zo maar ineens gekomen, en heb nog niet uit kunnen vogelen waar dat aan ligt.
Ik heb er nog een stuk of 10 klaar staan, die er ook bij moeten, maar mij lukt het ook niet meer..
Anoniem zei…
nog maar even een reactie dus. vind je winterjasje erg leuk hoor en ook goed duidelijk. hoop dat je een leuke dag had in lyon.
Grappig dat je veel blogsters hebt gezien, maar nog niet genoeg lees ik.
Je hebt een aardige productie zie ik.

Lieve groet
Hermine
Willy zei…
Sinds gisteren krijg ik nu zelf ook weer updates van veel blogs, maar ook van blogs die ik heb opgezegd, dus helemaal in orde is het nog niet.
Ik zag al op de foto's bij anderen dat het erg druk was bij de Quilthoeve.
Je nieuwe jasje ziet er goed uit, dus veel plezier maar weer met het quilten.
Groetjes
Monica zei…
Hoi Dorothé, ik was samen met Betty op de Quilthoeve, we hebben naar jou uitgekeken, (lach niet, ik dacht dat jij heel zwart haar had, niet goed gekeken dus) Wat Betty ook schrijft, we moeten volgende keer maar beter herkenbaar zijn. Ik vind jouw blog er gezellig en duidelijk uitzien, en lees het graag.
lheurebleue zei…
wat een mooie nieuwe jas! daarin mag je je trots vertonen!
vervelend dat internet zo traag is - zou voor een ongeduldig iemand als ik heel erg zijn ...
Antje uit Urk zei…
Je blog ziet er mooi aangekleed uit!, Prachtig!
groetjes
berthi zei…
In eerste instantie dacht ik op een verkeerde plek beland te zijn, maar nee hoor, jij hebt je blog een winterjasje gegeven en die mag er zijn!
Evelyne zei…
O, wat klinkt dit bekent, ik woon ook in Frankrijk en ook mijn Internet valt regelmatig uit net als je moeilijks bezig bent.Ik kan dan wel eens mopperen, maar het moet me toch gewoon lukken.
Je nieuwe Winterjas ziet er in ieder geval mooi uit!
Ik ga snel verder lezen op je blog.
Fijne feestdagen, Evelyne
Willy zei…
Hej Dorothé, ik kom je nog even fijne kerstdagen en een mooi 2012 wensen.
Lieve groet Willy