dinsdag 5 juni 2012

On a gagné

De club in Dôle is gehuisvest in dit prachtige pand in de oude binnenstad.
Afgelopen zondag regende het. Dat vonden we helemaal niet zo erg want wij zouden de hele dag binnen doorbrengen. We moesten namelijk naar Dôle. Een eindje rijden hoor, dus om 7 uur 's ochtends zaten we al in de auto om met ons vieren (mijn lief, Nina, Pierre en ik) stipt om kwart over negen aan de bridgetafels te zitten. We zaten in de Finale Ligue Espérance (is dus duidelijk niet de topklasse maar toch). Laten we nou toch tweede zijn geworden. En nu mogen we in het weekend van 16/17 juni de de eer van onze club gaan verdedigen in Parijs, waar de nationale finale wordt gespeeld. We zijn zooooooo trots. Niet dat we maar enigszins de illusie hebben dat we daar hoog eindigen. Maar om zoiets te kunnen meemaken, maakt ons wel een beetje lacherig.
Eigenlijk zou dit stukje gaan over het bankje in de tuin en mijn oude Singer, maar dat komt later wel weer eens aan bod. Fijne week.

De feeststemming zit er op de terugweg goed in.



16 opmerkingen:

Martine zei

Gefeliciteerd. Geweldig om dat mee te mogen maken.

Berna zei

Wat leuk! Van harte gefeliciteerd!

Quiltendewilma zei

Gefeliciteerd!! Wat leuk!!

Evelyne zei

Gefeliciteerd met het behalen van die tweede plaats, geweldig toch!
Wat spannend dat je nu de eer van je club mag gaan verdedigen, super!
Het was de moeite van vroeg opstaan waard.

Fijne dag en groetjes, Evelyne

carina zei

Zo he nou gefeliciteerd, errrug goed hoor. Succes in parijs, en orecies het meedoen is al geweldig. Groetjes carina

Janny de Roo zei

Fijn dat jullie een leuke gezamenlijke hobby hebben: het bridgen. Ik heb het ooit geleerd, maar vind het "Dummie zijn" zo vervelend......!

Lida zei

Wat een leuk succes, dus veel plezier en succes in Parijs gewenst! Groetjes
Lida

betty prins zei

Ik heb niets met Bridgen, maar een uitstapje Parijs lijkt mij helemaal niet verkeerd. Dus zet hem op, veel succes daar!

Mon jardin en ik zei

Gefeliciteerd en succes in Parijs. Ik kan niet bridgen en wil het niet leren ook.Spannend hoor.
Anje

mieke zei

Leuk hoor, gefeliciteerd.
Succes in Parijs.

Annelies zei

Super. Echt reden om trots te zijn hoor. Zet hem op in Parijs !

lheurebleue zei

gefeliciteerd! en alvast veel voorpret!

La Maison zei

Wat een prestatie, gefeliciteerd hoor. Te gek leuk.

Groetjes
Hermine

Tilly zei

Gefeliciteerd, zet hem op in Parijs en veel plezier. groetjes

dineke zei

om in parijs te mogen bridgen om de eer hoogte houden is toch iets om van te dromen, dus maak er een droomweek-end van! Dineke

Supergoof zei

YESSSS!
KeiGoed!
:o)