dinsdag 13 oktober 2015

Ik ga op reis en ik neem mee ...

Juliie zullen wel denken 'is er nou helemaal niets uit die handjes gekomen de laatste tijd?'. Nou, ik heb natuurlijk heel veel in de tuin rond geklungeld en er heel veel van genoten, zeker van de rozen. De rozen die nog steeds uitbundig bloeien. Maar ik moet zeggen, de naaiclub heeft me op het goede spoor gezet en soms komt er echt iets leuks onder de naaimachine vandaan. Gelukkig maar want modezaken zijn hier dun gezaaid, wat zeg ik, ze hebben er nog nooit een gezaaid. En nu ik voor een week op reis ga, moet er toch iets in het koffertje.

Mijn familie en mijn Nederlandse vriendinnen kennen mij als een mens met een hoop ideeën maar helaas met twee linkerhanden en een naaimachine die niet naar haar wil luisteren.
Goed nieuws! Er gaan een zelfgemaakte blouse en lange broek mee én een zelf gebeide spencer. Ik ben er achter gekomen dat ik breien echt heel leuk vind en ik ga me daar zeker nog eens aan wagen. 

Even een foto van mijn huisvlijt voordat ik de boel inpak.


Inderdaad, ik ben wel van de strikjes die me heel soms damesachtig kunnen maken.

Tot snel.


10 opmerkingen:

Monica zei

Oh, wat ziet dit er leuk uit, valt dus best mee wat jij kunt maken hoor. Ga je een leuke reis maken? Veel plezier!

Tilly zei

Je kan als een dame op reis. Mooi gemaakt Dorothé. En hier bloeien de rozen ook nog.
Fijne reis toegewenst. Groetjes Tilly

Bed, breakfast en quilts zei

hoezo niets kunnen met de naaimachine?

Judith zei

Knap voor een 'kluns' op de naaimachine! Ziet er toch KEURIG uit! Veel plezier strakjes.

oma leentje zei

Jeetje wat goed Ziet er damesachtig uit inderdaad.
Gelukkig toch nog wat in het koffertje
fijne reis....

Annelies zei

Dat ziet er goed uit !

wilma oud zei

Wat leuk, dat ziet er goed uit. Groetjes Wilma

Lida zei

Nu niets mis mee zeg, ik heb al heel lang niets meer genaaid, maar zal binnenkort ook weer eens aan de slag gaan! Wens je een heerlijke reis en veel plezier, groetjes
Lida

carina zei

Linker handen? Wauw top zeg. Je had ook wel een frans model kunnen zijn om ons je kleding te showen:):):) knap gemaakt en gebreid

dineke zei

en ik heb het allemaal in het echie gezien en dat ziet er nog veel mooier uit dan op de foto!